Tuesday, March 13, 2012

Testimoni Herbalife 4

AARON WILLIAMS
Sebelum  58 kg
Selepas 71 kg
Tambahan 13 kg

Inilah penampilan dan perasaan paling hebat yang pernah saya alami seumur hidup!

Kerana kurang berat, keletihan yang kronik menjadi satu kebiasaan untuk
Aaron Williams. "Walau apapun yang saya lakukan saya tidak boleh menambah berat badan saya," kata Aaron. Setiap hari saya suka tonton televisyen dan tertidur selepas balik dari kerja. Saya tidak ada motivasi langsung!

Pasangan saya, Kate, menjumpai Herbalife semasa mencari peluang perniagaan dan kami mendapati produk-produk Herbalife boleh digunakan untuk menambah atau mengurangkan berat badan. Kate membimbing saya bagaimana untuk menggunakan produk-produk ini.

Mulanya matlamat saya ialah untuk membina stamina dan hanya mahu rasa lebih bertenaga dan
berusaha dengan beransur-ansur untuk menaikkan berat badan.

Saya menggunakan produk-produk ini pada Januari 2005, mengambil Formula 1 dan Serbuk Protein dengan susu soya tiga kali sehari. Kerana saya perlu menaikkan berat badan saya diberi arahan untuk mengambil tiga shake sehari - satu selepas setiap hidangan di camping mengambil suplemen vitamin tiga kali.

Dalam masa dua hari saya mula rasakan ada satu kelainan dalam diri saya. Saya tidak lagi berasa mengantuk selepas bekerja dan saya mendapati saya mempunyai tenaga dan stamina untuk melakukan apa-apa saja.

Saya telah menambah 13 kg dan 25 cm jisim otot, dari Januari hingga Mac. Program ini telah mengajar saya untuk memilih makanan yang lebih baik. Dulu saya berfikir saya  kita perlu makan sebahagian besarnya makanan berlemak tinggi, tinggi kalori dan tinggi karbohidrat jika ingin menambah berat badan. Memang saya tersalah anggap.

Saya juga telah membuat komitmen kepada diri saya dan Kate untuk menjadikan Herbalife sebagai pendorong dalam menjadikan impian dan cita-cita satu kenyataan. Dan saya akan menggunakan produk-produk ini seumur hidup!
 
               
* Testimonial penurunan berat badan yang disiarkan bersesuaian dengan individu tersebut and tidak dijamin kepada penurunan berat badan anda atau yang sama.

No comments:

Post a Comment